جی تی ای سان اندریاس

کدهای تقلب و رمزهای فارسی جی تی ای ۵ gta sa

جی تی ای سان اندریاس

کدهای تقلب و رمزهای فارسی جی تی ای ۵ gta sa

آغاز

سلام دوستان عزیز

این وبلاگ ؛ وبلاگ تخصصی جی تی ای ۵  میباشه

و فقط در مورد این بازی بحث خواهیم کرد

کدهای تقلب کامل و فارس شده ؛ هر گونه راهنمایی در مورد مراحل ؛ و ...

 هر سئوال دیگری در مورد این بازی دارید در بخش نظرات بنویسید من سعی مکنم در کمترین زمان جواب رو تو وبلاگ بنویسم

نظرات 29 + ارسال نظر
معین امامی سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ب.ظ

با تشکر فراوان . فوق الاده بود . کامل و هیجان انگیز

علی یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ب.ظ

کدهای مخفی

نیما دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ق.ظ

این همه که نوشتی حالا چه ایرادی داشت فارسی میتایژیدی در ضمن همه عملکردا رو بنویس مثلا این که کسی بخواد سوار ماشینمون بشه چی کار باید کنیم

یاسر دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:02 ب.ظ http://yhs.blogfa.com

عالی

j چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:13 ب.ظ

من در مرحله 99 گیر کردمه . خواهشا من را راهنمایی کنید که چه کار باید بکنم

امین جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ب.ظ http://tekkenzaibatsu.mihanblog.com

سلام ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنی
اگه یادت باشه تو شهر آخریه (کازینوها) یه ماموریت بود به شکل دلار سبز مثله اینکه میخواستن یه جایی رو بزنن مکانشون هم تو کازینو چینیه بود تو یه اتاق مخفی.
نمیدونم چرا یهو اون ماموریت غیب شد. البته قبلش یه فیلم نشون داد که کارل یه قرار دادو امضا کرد اگه میشه بگو این ماموریت که خیلیم جولو رفته بود کجا رفت

حسین ثناپور یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ق.ظ

یه مرحلهای که باید با ماشینی که هی بالا و پایین میپرن حرکات آکروباتیکی انجام بدی که من اونجا میمونم مسابقه رو میدم ولی میبازم اگه سیو این مرحله رو بذاری یه دنیا ممنون میشم.

محمد یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:03 ب.ظ

عالی بووووووووووووود

[ بدون نام ] دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ق.ظ

راهنمایی مراحل gta

شمبه چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:44 ب.ظ

man too marhaleye ghabl az anke shahri azad beshe TOO MARHALEYI KE GHABLASH MANTAGHEYE BANAFSHA VA ZARDA MALOOM BESHE MOONDAM JAYI KE YEK MASHIN VA SE NAFAR ADAM HASTAND VA YEKISHOON BE TONDY SAVAR MASHIN MISHE VA DARASH RA GHOFL MIKONE

۵۴۵۴ جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ق.ظ

میلاد ام کی پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ب.ظ

من جی تی ای سان آندریاس رو تا آخر رفتم ولی یک سوال هایی برام پیش اومده.
اون آدمهای سیاه پوست با تی شرت قهوه ای و سفید پوستاشون که لباس سفید دارن و به بقیه یه چیزایی میفروشن چرا به من چیزی نمیدن. دکمه ی y رو هم میزنم ولی کاری نمیکنن. باید چکار کنم؟ اصلا cj سیگار میکشه یا مشروب میخوره؟
دمتون گرم.

صادق سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام.خسته نباشید.رمزهات عالیه ولی چرا موضوعاتشون فارسی نیست.

یونس سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ

من توی یک مرحله گیر کردم که جایی رو نشون نمیده فقط این نوشته میاد ممنونم لطفا کمکم کنید
Recruit a couple of grove street families gang members
البته اینم بگم که این مرحله بعد از باز شدن همه شهر ها است
ممنون

سیی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ق.ظ http://sadasd

علی حبیبی چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام.ممنون از کدهای تقلب.عالی بود.من تو مرحله بریدن ماشینها میبازم کمکم کن ممنون

مجتبی دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام خوبین ببخشید این کد ها رو چجور باید استفاده کنیم یعنی کجا بنویسیم من اصلا طرز کار با این کد ها رو بلد نیستم می شه یادم بدید که چطور این کد ها رو فعال کنم یا کجا بنویسم

مجتبی دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام ببخشید که باز مزاهم شدم یه مرحلهای که باید با ماشینی که هی بالا و پایین میپرن حرکات آکروباتیکی انجام بدی که من اونجا میمونم مسابقه رو میدم ولی میبازم اگه سیو این مرحله رو بذاری یه دنیا ممنون میشم.
یا اگه میشه راهنماییم کن که چجور باید مسابقه بدم

حسین ابراهیمی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام
من تی مرحله ای که باید سبا موتور قطار رو دنبال کنیم گیر کردم.
یعنی هر کاری می کنم از قطر عقب می افتم.

لطفا راهنمایی کنید.

مسعود دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام
چطوری کدهای بازی جی تی ای ۵ رو وارد بازی کنم

علی شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ

BMTPWHR در حد ایناگ تو مایه های تفنگ بدی دست رفقات.

haklim شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ

یه مرحلهای که باید با ماشینی که هی بالا و پایین میپرن حرکات آکروباتیکی انجام بدی که من اونجا میمونم مسابقه رو میدم ولی میبازم اگه سیو این مرحله رو بذاری یه دنیا ممنون میشم.

امیر حسین چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

رمز رد کردن مراحل جی تی ای ۵ را برای بنویسید با تشکر.

فرشید دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام . وقتی روی دانلود کلیک می کنم این صفحه بازی میشه
The requested URL is not supported
یه راهنمایی کن که چطوری سیوها رو دانلود کنم

majid شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

kiram to vebloget

محمد پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ

ریدم تو تربیتت majid

ملیکا پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

میشه لطفا مرحله رو که در کازینو ی چینی تو دلار
سبزه بود و سوار هواپیما میشدیم رو بگی
لطفا عزیزم
اگه بگی بهت 2 تا توپ هدیه میدم لطفا
به ایمیلم ایمیل بزن

علی احمدپور پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ

ببخشید من تو مرحله ای گیر کردم جایی که ‍‍‍اون کاراکتر می خواهد تو شهر دوم ماموریتی را انجام دهد ولی بر می گرده به جای قبلی و تو پایین صفحه نشون می ده که شما نیاز به مرین بیشتری زیر آب نیاز دارید ولی من نمی فهم که چه کار بکنم

mostafa یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:56 ب.ظ http://shabshekan92.mihanblogfa.com

اقا من تو ی اون مرحله که باید چندتا گنگستر رو استخدام کنی گیر افتادم.
بلدم چجوری استخدام کنم اما وقتی میرم توی ماموریت یه چند نفر رو که میکشیم بعدش نشون میده چند نفر اون ور خیابون ایستادن یکی بالای خونست ک آرپیجی داره تا میخوام برم سمتشون میزنه یارامو میکشه باید چ کار کنم؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد