جی تی ای سان اندریاس

کدهای تقلب و رمزهای فارسی جی تی ای ۵ gta sa

جی تی ای سان اندریاس

کدهای تقلب و رمزهای فارسی جی تی ای ۵ gta sa

تاخییر در آپدیت

سلام دوستان

با عرض پوزش از اینکه چند وقته وبلاگ رو آپ نکردم .

دارم دنبال یه سرور خوب می گردم که فایل ها رو دوباره آپلود کنم .

لینک ها فعلا مشکل دارن خیلی عذر می خوام از همه دوستان.

سعی می کنم از این به بعد وبلاگ رو به روز نگه دارم .

لطفا با نظرات با ارزشتنون ما رو راهنمایی کنید.

با تشکر

نظرات 9 + ارسال نظر
۵۵ دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ http://ندارم

کد های جی تی ای ۵ را بگذار با این کار به روز می شه وبلاگت

مرصاد چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ق.ظ http://www.mersad10.blogfa.com

اقا حمید خیلی گلی به ماهم سری بزن

دانیال یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ق.ظ

salam dadash hamechiish alie fagaht ie chiiz va onam ine ke iditoo nazashti vase inke moshkelatemono betoonim ba chat hall konim.va ie chize dige manam reshtam kampotere va ie moshkeli daram sale dovomam va aslan az barname neviisi chizi balad nistam mikhastam begam ke age man bekham kheili khob yad begiiram aya CD hast ke be man amozesh bede khaheshan javab bediin

TELL:09385860304

مهدی پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ

من لینک دانلود بازی رو میخوام بی زحمت!

ابراهیم جون شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ب.ظ

خاک تو سرت بدبخت بی غیرت.................................................................................................ای اوباما

فرات بحرانی پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.freedownloadpc.mihanblog.com

دوست عزیز این سایت آپلود رو انتخاب کن ، من خودم ازش استفاده میکنم

www.speedyshare.com

مجید شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

ک*ی*ر*م تو وبلاگت

امیر حسین چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

داداش ناراحت نباش به زودی وبه خواست خدا مشکلت حل میشه من درکت میکنم حالا چرا از پیکوفایل استفاده نمیکنی ؟ راستی یه سر به وبلاگم در بلاگ اسکای بزن ادرس 35753159951blogsky.com

محمد چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.gtasananderes.persianblog.ir/

سلام.من خیلی وقته که دنبال ماشین رنو و ریو میگردم.گفتم شاید شما بلد باشی که ماشین بسازی.اگه میتونی لطفا برایم درستش کن.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد